Translate

Popularne posty

poniedziałek, 21 października 2013

Pierwszy Haul Zakupowy !!

Hej Kochane

Dzisiaj miałam okropny początek dnia, nie dość, że zarwałam noc i byłam nie wyspana, a właściwie ledwo żywa :) to mój dzień zaczynał się od mega nudnego wykładu, myślałam, że odlecę na nim, ale żeby się pocieszyć w przerwie między wykładami, pojechałam z koleżanką  do Galerii Mokotów coś zjeść i oczywiście zahaczyć o  Super Pharm i oczywiście nie obeszło się bez zakupu czegokolwiek, no jak to kobiety... wiadomo ^^ Oto moje małe zdobycze( niestety nie jestem w stanie podać wam wszystkich cen, bo posiałam gdzieś rachunek, ale te co pamiętam napiszę ;) )

1. Naturalny krem oliwkowy przeciwzmarszczkowy, Ziaja cena ok 7 zł
To już moje któreś tam opakowanie w sumie, kupuję zawsze na zimę i nakładam porządną warstwę na noc, no wiadomo zima = wyschnięta buzia ... niestety, ale on sobie z tym super radzi, polecam ;)


2. Odżywcze masło do ciała z wanilią Joanny ( ceny nie pamiętam, coś około 12 zł )
Ma bardzo fajną konsystencję to muszę przyznać, ciekawa jestem jak się będzie sprawowało, zapach wanilii jest troszeczkę sztuczny, ale mi odpowiada, kojarzy mi się z shakiem waniliowym :) myślę, że na zimę ten zapach jest w sam raz.


3.  Krem pod oczy z witaminą E , Ziajacena  ok 5 zł
Ostatnio skończył mi się krem pod oczy więc postanowiłam się rozejrzeć przy okazji za jakimś nowym, magicznym cudem, które uzdrowi moją skórę pod oczami :) trafiło na Ziajkę, przy okazji świetna cena, bo coś około 5 zł.


4. Woda mineralna w sprayu, Evian cena około 6 zł
To akurat jedyna rzecz, którą zamierzałam kupić ;) czytałam troszkę recenzji na temat tej wody i są bardzo pozytywne więc się skusiłam, dodam, że owa woda jest teraz na fajnej promocji, ponieważ ja kupiłam 50ml, zamiast 12 zł zapłaciłam tylko 6 zł , natomiast większa pojemność, bodajże 150ml zamiast 26 zł kosztuje tylko 12 zł.  Myślę, że się opłaca :) ja ją na razie zakupiłam na próbę.


5. Róż, Bourjois cena ok 26 zł
Kocham róże do policzków, więc oczywiście nie mogłam się powstrzymać gdy zobaczyłam ekstra promocję na całą szafę Bourjois :D, już jeden róż tej firmy mam w swojej kolekcji i super się sprawdza, długo się utrzymuje i ma piękny kolor, nowy nabytek to 15 Rose. Dodam jeszcze, że uwielbiam zapach kosmetyków tej firmy, róże pachną niesamowicie, nie potrafię niestety określić tego zapachu :)



To tyle moje drogie jeśli chodzi o haul :) Napiszcie mi czy Wam się podoba, czy któreś z tych kosmetyków już miałyście i oczywiście czy się u Was sprawdziły :)

Buziaczki

2 komentarze:

  1. Wyobraź sobię, że niczego nie używałam ;)
    ziaja to tylko ten krem kakaowy, i dla synka specjalny ziajki do twarzy seria dla dzieci.;p

    Tani ten krem waniliowy !
    fruity rhythm adidas znam ! i też lubię, teraz w naturze 26zł 30ml woda kosztuje do 23.10 wiec jak coś streszczaj się.

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dzięki i ja o tym nie wiedziałam?? :) jutro lecę póki promocja <3

    OdpowiedzUsuń